Каву знижує здібність до зачаття
Неділя, 09 Бер 2008
Данські учені припустили, що більше чотирьох чашок кави в день знижує шанс завагітніти на 25%.
В дослідженні взяли участь більше 9 тисяч жінок. Кожну обстежували на здібність до зачаття природним чином. Дослідники використовували спеціально створеного опитувальника для того, щоб зрозуміти наскільки стиль життя і певні звички впливають на сособность до зачаття.
Під час вагітності можна практично все, але в міру. Проте, є продукти, вживання яких небажано. Скажімо, недавно учені університету Leicester провели дослідження, яке намагалося встановити зв’язок між вживанням кави під час вагітності і виникнення у новонароджених лейкемії.