Каву знижує здібність до зачаття
Неділя, 09 Бер 2008
Данські учені припустили, що більше чотирьох чашок кави в день знижує шанс завагітніти на 25%.
В дослідженні взяли участь більше 9 тисяч жінок. Кожну обстежували на здібність до зачаття природним чином. Дослідники використовували спеціально створеного опитувальника для того, щоб зрозуміти наскільки стиль життя і певні звички впливають на сособность до зачаття.
На мою думку, дитину не можна вважати дійсно підготовленою до дитячого саду або до життя, поки він не навчиться наступним десяти речам.